Personeelsplanner retail

De retail is ontwikkeling en traditionele formules staan onder druk. Tegelijkertijd ontstaan nieuwe concepten, zoals pop-up stores en vergroeit de online shop met het fysieke winkelkanaal.

Uitdaging

Retail 2.0 vraagt niet alleen om creativiteit, maar ook om een nieuwe visie op de inzet van personeel. Waar medewerkers meer vrijheid hebben om zelf te bepalen wanneer ze werken. En nieuwe communicatiemiddelen moeten zorgen voor binding.

Oplossing

Breng je team aan boord en ga van start. Elke vaste of tijdelijke medewerker heeft een persoonlijk profiel in de clevergig personeelsplanner app en geeft daarin realtime beschikbaarheid door. En jij regelt alles vanuit ons intuïtieve dashboard. Bepaal zelf wie wanneer werkt, of geef je team de vrijheid om zélf te kiezen wie welke diensten draait.

Clevergig application interface Clevergig application interface

Voordelen

Met de clevergig personeelsplanner plan je de juiste persoon op de juiste plek. Meer vrijheid voor uw medewerkers, wat zich vertaalt in meer tevredenheid. Uiteindelijk ook naar uw klanten.