Wij zijn op een maanmissie* naar 1.000.000.000 matches, doe je mee?
*figuurlijk gesproken. Omdat clevergig blijft groeien zoeken we talent dat met ons op avontuur wilt. Klanten blij maken, een tof product bouwen en ja, ook lol maken. Denk je dat je een match bent? Wacht niet en solliciteer meteen.
Bekijk vacatures & en solliciteer!
Onze cultuur maakt clevergig
Cultuur is de fundering van ons bedrijf! Die bedrijfscultuur is gebaseerd op een set principes. De drie belangrijkste principes:
- Tevreden medewerkers maken klanten tevreden. Dus zorgen voor een open, productief en gezond werkklimaat.
- Een team collega's werkt samen als een sport-team: om te winnen moeten we de juiste mensen op de juiste posities in het veld zetten.
- De kernwaarden eenvoud, klant obsessie en vrijheid drijven al onze beslissingen, en dat zoeken we ook in (nieuwe) collega's!
Benodigde ingrediënten: slim, proactief, doelgericht talent. Mensen die tegen een georganiseerde chaos kunnen. Mensen die zich laten horen. En die - samen met ons - clevergig naar het hogere doel willen tillen.
Ons proces voor A-player selectie
Wij willen net zo graag als jij dat het proces snel gaat. Op die manier hebben wij snel helderheid voor beide partijen. Daarom volgen we onderstaand proces. Op deze manier herkennen we snel de beste matches met ons bedrijf. Want de juiste mensen maken clevergig zo leuk om voor te werken.
Tijdens een online meeting van 30 - 45 minuten leer je clevergig kennen, en wij jou. We kijken of we een persoonlijke klik hebben en je bij onze cultuur past. Bij het plannen van de volgende stap vragen we je of je een persoonlijkheidstest invult.
Onze "benefits"
We timmeren hard aan weg. Daarvoor zijn we bereid in talent te investeren. Dat gaat - wat ons betreft - verder dan een eerlijk salaris.
Bij clevergig werken we asynchroon en met 6 weekse cycli (check dit artikel als je meer hierover wilt weten). Geen eindeloze meetings of overleg. Deze sterke combinatie zorgt ervoor dat iedereen zich ten volste kan richten op haar / zijn werk.
Omdat het glashelder is wat er moet gebeuren (en wanneer het af moet zijn) laten we je ook los om je werk te doen wanneer jij dat wilt. Ben jij een nachtuil 🦉 die later op de of een leeuw 🦁 die vroeg opstaat? We hebben een plekje voor jou.
We hebben grote ambities en zijn op dit moment nog relatief klein. Je kunt dus met ons meegroeien naar de volgende fase.
Dus, ga je mee op avontuur?
Logisch toch?
- Een goede thuiswerkplek is onmisbaar als je bij clevergig werkt. Wij werken immers hybride: gedeeltelijk op kantoor en gedeeltelijk thuis. Daarom krijg je als je begint een eenmalige remote work vergoeding om de benodigde hardware te kopen.
- Verder hebben we budget beschikbaar wanneer jij wilt investeren in jouw eigen gezondheid, bijvoorbeeld voor de sportschool of een meditatie app.
Onze kernwaarden
We noemde ze net al kort, maar onze kernwaarden zijn geen holle termen. Het is ons DNA: de maat waar wij alle beslissing - groot en klein - langs leggen. Hieronder staan ze kort uitgelegd. Zoek jij dit ook in je leven en werk?
We kunnen zo ons best doen, uiteindelijk is ons succes afhankelijk van het succes van onze klanten. Daar zijn wij ons van bewust. Ons product feedback proces, een persoonlijke onboarding; allemaal kleine voorbeelden van een hoger doel. Wij ❤️ onze klanten.
Onze teams:
We hebben altijd wel vacatures open staan binnen Product (Development), Sales, Marketing en Customer Success. Hieronder lees je meer over deze teams.
In het Growth team komen Sales en Marketing samen. We gebruiken een aantal kanalen voor het genereren van leads: Inbound Marketing, Outbound Prospecting en onze Partners. Ook zorgen tevreden bestaande gebruikers voor doorverwijzingen. Vervolgens kijken we of de klant kunnen helpen met hun probleem. We gebruiken veelvuldig video-afspraken om in contact te treden en onze oplossing te demonstreren.
Read More ProductHet Product team bouwt en onderhoud onze Software as a Service (SaaS oplossing). Ze gebruiken input van onze klanten en het Growth en Customer Success team voor het ontwikkelen van nieuwe toepassingen. Dan hebben we het over onze mobiele apps en web app. Ook zorgen ze voor een stabiel en snel product, zodat onze gebruikers probleemloos diensten kunnen vullen.
Read More Customer Success Nieuwe klanten helpen we graag aan boord. Een goede ‘onboarding’ is een belangrijk onderdeel van het succes van de klant. In dit traject helpen we hen niet alleen bekend te geraken met onze software. We kijken vooral ook naar hun doelen voor de komende periode. En hoe wij hen kunnen helpen om deze met succes te realiseren. Read More